Звіт щодо письмових звернень/скарг/претензій споживачів у 2019 році
Звіт щодо письмових звернень/скарг/претензій споживачів у 2020 році
Звіт щодо письмових звернень/скарг/претензій споживачів у 2021 році
Звіт щодо письмових звернень/скарг/претензій споживачів у 2022 році
Звіт щодо письмових звернень/скарг/претензій споживачів у 2023 році

Порядок надання звернень, скарг і претензій (в т.ч. про загрозу електробезпеки)

Один з ключових пріоритетів роботи ТОВ «Київська обласна енергопостачальна компанія» є забезпечення високого рівня якості обслуговування наших споживачів. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта!

Кожен громадянин має право написати звернення, скаргу чи подати запит для отримання інформації, яка його цікавить.

Загальні норми щодо порядку подання та розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження)звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання)звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скаргазвернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Вимоги до звернення згідно Закону України "Про звернення громадян":

  • Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
  • Звернення може бути усним чи письмовим.
  • Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.
  • Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Нормами Закону України "Про звернення громадян" також встановлено:

  • Звернення, оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
  • Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
  • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
  • На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого Законом терміну.
  • Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Звернення до ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» можна подавати:

в письмовому вигляді

  • в письмовому вигляді за адресою: 08132, Київська обл., Києво-Святошинський район, м. Вишневе, вул. Київська, буд. 8 В

в електронному вигляді на e-mail:

kanc@koec.com.uainfo@koec.com.ua;

  • за телефоном Кол-центру: (0800 30 49 09 безкоштовно)
  • за допомогою мобільного додатку EnergyOnline, який можна завантажити з Google Play

Повідомлення про загрозу електробезпеки на території Київської області можна подавати операторам системи розподілу наступним чином:

ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»

  • в письмовому вигляді за адресою: 04136 м. Київ, вул. Стеценка, 1-А
  • в електронному вигляді на e-mail: kanc@koe.com.ua
  • за допомогою мобільного додатку EnergyOnline, який можна завантажити з Google Play
  • За допомогою мобільного додатку «Мережі онлайн», що став доступним на Google Play Market та  AppStore.
  • За допомогою голосового меню самообслуговування Кол-центру Товариства за багатоканальними номерами телефону (044) 459-07-40; (067) 495-70-40; (099) 495-70-40; (093) 495-70-40.

 

ПАТ «Чернігівоблненерго»

  • в письмовому вигляді за адресою: 14000, м. Чернігів, вул. Гонча, 40;
  • в електронному вигляді на e-mail:  consul@energy.cn.ua; e-mail: call-center@energy.cn.ua
  • зателефонувавши до Кол-центру (0800)210 310; (0462)772 901;  (0462)654-080; (0462)654-082; (0462)654-107; (0462)654-108;

 

ПрАТ ДТЕК «Київські електромережі»

  • в письмовому вигляді за адресою: 04050 м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 20;
  • в електронному вигляді на e-mail:contact_centre@dtek.com
  • зателефонувавши до Кол-центру: 15-88; (044)202-15-88; (073) 202-15-88, (067) 210-15-88, (050) 210-15-88

АТ «Укрзалізниця»

  • в письмовому вигляді за адресою: 01135, м. Київ, вул. Жилянська, 97;
  • в електронному вигляді на e-mail: service@uz.gov.ua
  • зателефонувавши до Колл-центру (0800)503-111; (044)333-16-82;