УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ З НОВИМ ПОБУТОВИМ СПОЖИВАЧЕМ

З новим споживачем укладаються договори відповідно до вимог законодавства України, та Правил, після розірвання договорів зі споживачем, який звільняє приміщення.

       Разом із заявою-приєднанням ПОБУТ, яку можна роздрукувати на сайті Товариства за посиланням: https://koec.com.ua/page?root=18&id=19 (при цьому обов’язково звернути увагу з яким оператором системи розподілу укладено договір споживача про розподіл), новий ПОБУТОВИЙ СПОЖИВАЧ надає Постачальнику такі документи:

                  - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків;

                  - копію паспорта;

           - копію документа, яким визначено право власності чи користування (оренда, позичка, управління тощо) на об’єкт (приміщення), або копію документа, що підтверджує право власності чи користування на земельну ділянку (у разі відсутності на відповідній земельній ділянці об’єкта);

           - письмову згоду всіх співвласників об’єкту на укладення договору з одним із співвласників;

           - копію декларації (повідомлення) про початок виконання будівельних робіт або дозволу на виконання будівельних робіт або у визначених законодавством випадках - копію декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифіката.

           - копію документу, що підтверджує наявність договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, укладеного з оператором системи розподілу (паспорту точки розподілу, з інформацією про присвоєний ЕІС-код).

 Обов"язково до зазначених документів споживач надає підписаний Додаток 3 "Комерційна пропозиція".

           Під час карантину не обов’язково відвідувати відділення обслуговування клієнтів для подання відповідних документів. У споживачів є можливість направити заяви-приєднання та скановані копії документів поштою або на електронні адреси Товариства:

info@koec.com.ua

kanc@koec.com.ua

 

БУДЬТЕ ЗДОРОВІ ТА БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ.