З 1 квітня 2025 в ТОВ “КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК” почав функціонувати Центр розгляду скарг!

 

Відповідно до постанови НКРЕКП від 30.12.2024 р. №2408 «Про затвердження Змін до Правил роздрібного ринку електричної енергії» з 01.04.2025 року скарги споживачів щодо захисту прав та законних інтересів, які були порушені рішеннями чи діями (бездіяльністю) електропостачальника, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» в межах чинного законодавства, розглядатимуться новим підрозділом Товариства – Центром розгляду скарг.

Відтепер у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного, неупередженого розгляду скарг фахівці розглядатимуть скарги заявників за удосконаленою процедурою та діятимуть відповідно до Примірного Положення про Центр розгляду скарг, а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться у загальному порядку.

 Скарга – звернення заявника з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями, діями (бездіяльністю) електропостачальника.

Центр розглядає скарги заявників на безоплатній основі.

Фахівці Центру розглядатимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі, у строк не більше одного місяця з дня її надходження, а скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.

Скарга підлягає залишенню без розгляду якщо:
1) заявником подано повторну скаргу, якщо попередня скарга вирішена по суті;
2) порушене у скарзі питання, станом на день її подання є предметом розгляду в суді або щодо якого ухвалено судове рішення, яке набрало законної сили;
3) скарга не підписана заявником та/або є такою, з якої неможливо встановити авторство (анонімна);
4) у скарзі не викладено зміст вимоги заявника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;
5) до скарги не додано документів, що підтверджують порушення прав та захист законних інтересів заявника;
6) скарга містить заклики, спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров'я населення.
Про залишення скарги без розгляду, крім випадку отримання анонімної скарги, Центр повідомляє заявника письмово з відповідним обґрунтуванням.
У разі отримання оператором системи розподілу/електропостачальником скарги споживача з питань, що не належать до його компетенції, він надсилає таку скаргу за належністю відповідному учаснику роздрібного ринку відповідно до компетенції відповідно до ПРРЕЕ.

Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо спірних питань з розрахунків за електричну енергію, укладання та дотримання договорів про постачання електричної енергії, застосування цін (тарифів) на електричну енергію, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії та які не вирішені по суті за результатами розгляду звернень до Центру обслуговування клієнтів Товариства.

Надсилати скарги, оформлені за встановленою формою можна:

- на поштову адресу: 03056, м. Київ, вул. Борщагівська, 97Б;
- шляхом заповнення електронної форми
Зразок СКАРГИ 

ТИПОВІ ПИТАННЯ - ВІДПОВІДІ

У разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги, згідно ПРАВИЛ роздрібного ринку електричної енергії:

п.8.3.18. Якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена. Пропущений з поважної причини строк оскарження рішення може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

Звертаємо увагу, що питання невідповідності показів лічильника та обсягів споживання електричної енергії у рахунках на оплату належать до компетенції операторів системи розподілу електричної енергії - ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі», ПАТ «Чернігівобленерго» та АТ «Укрзалізниця».

Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефоном:

0 800 304 909

Графік роботи Центру розгляду скарг:

понеділок — четвер з 8:00 до 17:00

п’ятниця з 8:00 до 15:45
обідня перерва: з 12:00 до 12:45

субота, неділя — вихідні дні

Процедура розгляду скарг