ТИПОВІ ПИТАННЯ - ВІДПОВІДІ
Постачальник електричної енергії — це компанія, яка надає Вам послуги постачання електричної енергії та виставляє рахунки за спожиту електроенергію.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» (ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК») створена на виконання вимог Закону України «Про ринок електричної енергії» щодо відокремлення оператора системи розподілу від постачання електричної енергії.
14 червня 2018 року Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, (далі - Регулятор) прийнято рішення про видачу ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» виконує функції постачальника електричної енергії на території України. Крім того, ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» виконує функції постачальника універсальних послуг, тобто постачальника електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, на території Київської області.
У ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» працює кваліфікований персонал з багаторічним досвідом роботи в електроенергетичній галузі, який професійно та якісно забезпечить надійне постачання електричної енергії кожному споживачу.
Обленерго, а зараз це Оператор системи розподілу (ОСР) — це компанія, яка відповідає за технічне обслуговування та управління електричними мережами з метою забезпечення надійної доставки електроенергії належної якості до Ваших осель чи підприємств. Також ОСР є постачальником послуг комерційного обліку електричної енергії, тобто здійснює заміну, ремонт, опломбування, держповірку, параметризацію лічильників, перевірку показів, схем підключення та ін.
Таким чином, Постачальник продає електричну енергію, а ОСР експлуатує та обслуговує електричні мережі, до яких підключені належні споживачам струмоприймачі.ПОБУТОВІ СПОЖИВАЧІ
Ознайомитись з інформацією щодо стану особового рахунку – актуальною сумою до оплати, з хронологією здійснених розрахунків та оплат, актуальних цін та тарифів, обсягів споживання, вивантажити та роздрукувати останній рахунок споживач може в Особистому кабінеті (ok.koec.com.ua) ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК». Оновлення інформації в кабінеті відбувається щодоби.
З актуальною інформацією щодо стану особового рахунку, споживач має можливість ознайомитись і в чат-боті у Viber та Telegram. Щоб приєднатись до боту, у пошуковому вікні додатків Viber/Telegram необхідно ввести назву Товариства - КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК. Оновлення даних боту здійснюється один раз на місяць.
ЮРИДИЧНІ СПОЖИВАЧІ
Ознайомитись з актуальною інформацією щодо стану особового рахунку ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» пропонує в «Юридичному кабінеті». Завдяки Електронному кабінету споживач повністю перейде на електронний документообіг, який замінить потребу щомісяця відвідувати відділення обслуговування клієнтів. Щоб стати користувачем кабінету необхідно оформити Сертифікат ЕЦП від CESARIS (консультація/технічна підтримка CESARIS, тел.: 050 410 99 53, 050 383 21 35, для реєстрації в Кабінеті - 0800 30 49 09).
ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ:
Платити за світло онлайн можливо в декілька способів. Зупинімося детальніше на найпоширеніших з них.
Здійснити оплати на нашому вебресурсі можна:
- через Особистий кабінет (ok.koec.com.ua/home/pays). Для здійснення оплати в кабінеті Ви маєте пройти реєстрацію;
- у розділі «Оплата»: «Оплата за особовим рахунком», «Оплата за адресою», «Автоплатіж ПРИВАТ 24».
Номер особового рахунку можна дізнатися з паперової платіжки, зателефонувавши до нашого call-центру або надіславши запит на email: info@koec.com.ua.
В улюблених застосунках - зручно, без комісії, 24/7.
Одним з найзручніших способів оплати рахунків за електроенергію є використання платіжних сервісів Portmone або EasyPay.
На сайтах або в мобільних застосунках більшості українських банків доступна оплата за реквізитами, вказаними на платіжці. Можливість здійснювати перекази за особовим рахунком надають «Ощадбанк» і ПУМБ (онлайн-сервіс PayHub), АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» (monobank), ПриватБанк та інші.
ДЛЯ ЮРИДИЧНИХ СПОЖИВАЧІВ
Сплатити рахунок онлайн юридичний споживач може:
Електроенергія юридичні особи ПУП;
Електроенергія юридичні ВІЛЬНІ ЦІНИ;
Штрафні (Пеня/Річні/інфляційні) юридичні особи.
Нарахування суми до оплати за спожиту електричну енергію здійснюється згідно наданих оператором системи розподілу (далі ОСР) обсягів спожитої електроенергії споживачем.
Надані обсяги ОСР за розрахунковий місяць можуть бути як розрахункові так і фактичні.
Щоб у рахунку відображався фактичний обсяг, показники лічильника слід надавати ОСР щомісяця - за два дні до кінця місяця та до 3 числа наступного місяця включно.
Якщо у рахунку виявлено невідповідність у обсягах та показниках, в першу чергу слід звіритись з показником на лічильнику. У разі значних розбіжностей - звернутись до ОСР.
Щоб відновити електроживлення споживач має повністю погасити заборгованість та оплатити(компенсувати постачальнику) вартість послуг оператора системи розподілу з відключення та повторного підключення (далі – послуги). Для отримання рахунку на оплату послуг необхідно звернутися до Відділення обслуговування клієнтів ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» за місцем розташування об’єкта з наступним пакетом документів (оригіналами та копіями):
Вартість послуг розраховується індивідуально, в залежності від виду відключення (на опорі, на лічильнику, дистанційно, тощо). Тарифи на послуги з відключення/ підключення електроустановок розміщено на сайті оператора системи розподілу.
Відновлення електроживлення здійснюється оператором системи розподілу протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після отримання від постачальника інформації про усунення споживачем порушень.
З метою з’ясування причин перерв в електропостачанні (відсутнє постачання електроенергії до квартири, будинку, по вулиці, тощо…), а також оперативного усунення пошкоджень (відновлення електроживлення) та з питань якості та надійності енергопостачання (завищеної та заниженої напруги), технічного стану електромереж (опора в аварійному стані, гілка в дротах, іскрить на опорі, обірваний дріт, та ін..), необхідно звернутись до оператора системи розподілу, до мереж якого приєднані об’єкти клієнта:
ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»
Контактний номер телефону кол-центру: (0800) 400 740, 044 459 07 40, 067 495 70 40.
Адреса електронної пошти: krem@dtek.com.
ПАТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»
Контактний номер телефону кол-центру: 0462772901, 0800210310.
Адреса електронної пошти: call-center@energy.cn.ua.
ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»
Контактний номер телефону кол-центру: 0 800 501 588, (044)202-15-88, (073) 202-15-88, (067) 210-15-88, (050) 210-15-88. Адреса електронної пошти: kem@dtek.com.
АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»
Контактний номер телефону кол-центру: (0800)503-111.
Адреса електронної пошти: service@uz.gov.ua.
Товариство піклується про забезпечення кібербезпеки офіційного сайту ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» та збереження конфіденційності даних своїх клієнтів, тому в питанні реєстрації кабінетів юридичного споживача співпрацює з ЦЕнтром ЗАхисту Ресурсів Інформаційних Систем (CESARIS).
Які основні переваги реєстрації в Юридичному кабінеті?
Завдяки Електронному кабінету Ви повністю перейдете на електронний документообіг та матимете можливість:
Ціни на універсальні послуги та складові тарифу оприлюднено на офіційному сайті ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК»: https://koec.com.ua.
Показники лічильника потрібно передавати щомісяця - за два дні до кінця місяця та до 3 числа наступного місяця включно.
Дані будуть зараховані як показники на 1-ше число місяця.
Показники лічильника, передані в інші числа місяця, будуть зараховані як показники на поточну дату (дату передачі показників) і вважатимуться вихідними даними для визначення розрахунковим шляхом показників лічильника на перше число поточного календарного місяця за середньодобовим обсягом споживання.
Вчасно передані показники лічильника - вірний рахунок!
Передати показники лічильника швидко та зручно сервісами ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» можливо через:
Показники лічильника можливо передати сервісами операторів систем розподілу:
Дистанційні способи передачі показів ОСР ПрАТ "ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ":
Дистанційні сервіси передачі показів ОСР «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО»:
Дистанційні сервіси передачі показів ОСР ПрАТ «ДТЕК КИЇВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ»:
ОСР АТ «Укрзалізниця»:
Контактний номер телефону кол-центру АТ «Укрзалізниця» - (0800)503-111.
Адреса електронної пошти - service@uz.gov.ua.
З 01 січня 2023 року виплата пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється виключно у грошовій готівковій формі органами Пенсійного фонду України. Для отримання пільги та/або субсидії необхідно звернутись до одного із зазначених суб'єктів надання адміністративної послуги з відповідним пакетом документів:
Споживач має право в будь-який час змінити електропостачальника шляхом укладення договору про постачання електричної енергії споживачу з новим електропостачальником, за 21 календарний день повідомити існуючого постачальника та оператора системи розподілу про дату або період такої зміни. Зміна електропостачальника здійснюється згідно з порядком, встановленим Правилами роздрібного ринку електричної енергії.