Для можливості отримання від Постачальника платіжних документів, сформованих по фактичному обсягу споживання, рекомендуємо споживачам щомісячно, не пізніше 1 числа місяця, наступного за розрахунковим, передавати ПрАТ «Київобленерго» фактичні покази засобу обліку станом на 30,31 число. Передавати ПрАТ «Київобленерго» фактичні покази засобу обліку станом на 30, 31 число можна за допомогою дистанційних сервісів передачі показів:
Зателефонувавши до Кол-центру за вказаним номером телефону необхідно:
- натиснути «1» - «Меню самообслуговування»;
- натиснути «4» - «Прийом пропозицій»;
- натиснути «1» - «Залишити усне повідомлення».
Залишаючи повідомлення, необхідно чітко зазначати адресу або особовий рахунок, контактний номер телефону та суть повідомлення. Кол-центр працює цілодобово.
При першому використанні боту для підключення послуги необхідно:
Відкрити програму Viber на комп’ютері, планшеті або смартфоні.
Відкрити меню Viber, розділ QR-код.
Навести камеру пристрою на приведений тут QR – код.
Приєднатись до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».
Для запуску боту написати будь-яке перше повідомлення.
Необхідно відкрити мобільний додаток Telegram та додати в контакти @kyivoblenergobot.
Лічильник |
Формат повідомлення СМС та E-Mail |
звичайний |
[Особовий рахунок][пробіл][показ] |
двозонний |
[Особовий рахунок][пробіл][Ніч][пробіл][День] |
тризонний |
[Особовий рахунок][пробіл][Пік][пробіл][Напівпік][пробіл][Ніч] |
У зв’язку з впровадженням вищевказаних додаткових сервісів ПрАТ Київобленерго, у споживачів відпадає необхідність особистого звернення в м. Київ чи в районний підрозділ для вирішення питань, пов’язаних як з передачею ПрАТ «Київобленерго» фактичних показів засобу обліку, так і з’ясування причин можливих перерв в електрозабезпеченні, а також оперативного усунення пошкоджень, які в компетенції ПрАТ «Київобленерго».