ОГОЛОШЕННЯ ПРО ТИМЧАСОВИЙ ВІДДАЛЕНИЙ ПОРЯДОК ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ

З огляду на те, що Кабінет Міністрів України подовжив карантин, доступ споживачів до приміщень всіх Відділень обслуговування клієнтів ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК», Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) та адміністративного приміщення, в якому розміщено в т.ч. Інформаційно-консультаційний центр відсутній до 28 лютого 2021.

Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою дистанційних сервісів, а саме:

  • через Кол-центр (безкоштовний тел. 0 800 304 909),
  • через електронну пошту: info@koec.com.ua, на яку можна надіслати звернення, обов’язково вказавши адресу, мобільний телефон та ваше відділення обслуговування клієнтів,
  • через особистий електронний кабінет побутового споживача/юридичного споживача.