Спори між Споживачем і постачальником природного газу вирішуються шляхом досудового врегулювання у прозорий, справедливий та швидкий спосіб. Для цього в Товаристві створено інформаційно-консультаційний центр (далі ІКЦ), котрий розглядає звернення, спори та скарги споживачів у термін, встановлений чинним законодавством.

Для розгляду конфліктних питань проводиться засідання комісії ІКЦ до складу якої входить представники сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у Київській області та міжрегіонального управління Держенергонагляду. На засідання запрошуються також споживачі природного газу. Рішення комісії повідомляється заявнику у встановлений термін.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником природного газу згоди, спірні питання вирішуються у порядку, встановленим чинним законодавством, в тому числі в судовому порядку.

Контактна інформація підрозділу ліцензіата, відповідального за
розв’язання спорів:
м. Київ, вул. Борщагівська, буд. 97-Б
тел. +38(044) 247-10-77
Понеділок – Четвер 8:00-17:00
П’ятниця 8:00-15:45
Субота, неділя -вихідний
Електронна адреса:kanc@koec.com.ua

Контактна особа:
Пантус Зінаїда Володимирівна