З 21 вересня 2017 року  набули чинності Мінімальні стандарти та вимоги до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджені постановою НКРЕКП від 21 вересня 2017 року N1156

Стандарти та вимоги визначають перелік мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів природного газу, що регулюють відносини, пов'язані з постачанням природного газу відповідно до мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів, захистом прав споживачів та наданням постачальником природного газу компенсації за недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг з постачання природного газу споживачам або замовникам (у випадку недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів під час приєднання до газових мереж).

Розмір компенсації за недотримання постачальником мінімальних стандартів якості послуг постачання природного газу

 

Підпункт Стандартів та вимог

Мінімальний стандарт

Розмір компенсації, грн

Підпункт 1  пункту 3.2 глави 3

Надання письмової форми договору постачання природного газу, підписаного уповноваженою особою постачальника, на вимогу побутового споживача

10 роб. днів

600

Підпункт 2  пункту 3.2 глави 3

Надання повідомлення про намір змінити умови договору постачання природного газу для непобутових споживачів

не пізніше ніж за 30 днів до дати змін

600

Підпункт 3  пункту 3.2 глави 3

Повернення переплати вартості природного газу на поточний рахунок побутового споживача, у тому числі повернення переплати попередніми постачальниками

5 роб. днів

600

Підпункт 4  пункту 3.2 глави 3

Надання повідомлення побутовому споживачу про коригування персоніфікованих даних споживача, що зазначені у договорі постачання природного газу

10 роб. днів

600

Підпункт 5  пункту 3.2 глави 3

Надання на вимогу побутового споживача даних, які підтверджують згоду споживача змінити умови постачання за договором постачання природного газу шляхом обрання іншої комерційної пропозиції постачальника

15 днів

600

Підпункт 6  пункту 3.2 глави 3

Надання повідомлення побутовому споживачу про відмову в наданні іншої комерційної пропозиції

10 роб. днів

600

Підпункт 7  пункту 3.2 глави 3

Усунення порушення або надання обґрунтованої відмови побутовому споживачу у випадку отримання постачальником претензії від побутового споживача про порушення постачальником умов Правил постачання природного газу та договору постачання природного газу

5 роб. днів

600

Підпункт 8  пункту 3.2 глави 3

Розгляд акта-претензії споживача про відшкодування збитків

20 роб. днів

600

Підпункт 9  пункту 3.2 глави 3

Розгляд письмового звернення споживача (у тому числі електронного звернення побутового споживача)

 

окрім звернень щодо правильності рахунка/нарахувань за спожитий природний газ

30 днів

600

для звернень щодо правильності рахунка/нарахувань за спожитий природний газ

5 роб. днів

600

 

{Додаток 3 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 10.11.2022р. №1415}

 

 

Звертаємо увагу на те, що  Постачальник надає споживачу компенсацію за недотримання мінімальних стандартів якості послуг постачання природного газу шляхом врахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожитий природний газ у строк не більше 45 днів з дня недотримання мінімального стандарту якості .

Постачальник зобов'язаний поінформувати споживача про надання йому компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату природного газу, у тому числі в «особистому кабінеті» споживача на вебсайті постачальника, або листом протягом 10 робочих днів з дня надання компенсації.

 

Компенсація за недотримання мінімальних стандартів якості послуг постачання природного газу не надається у випадках, якщо недотримання мінімальних стандартів якості послуг постачання природного газу було спричинено доведеними:

Компенсація не надається у разі письмової відмови споживача від отримання компенсації (із зазначенням недотриманого стандарту та розміру компенсації, від якої відмовляється споживач).